World of Warcraft: Популярната игра, която се завръща в Китай

източник на изображение, Добри снимки

надпис на изображението,

Китайската NetEase и издателят на игри Activision Blizzard слагат край на враждата си

  • автор, Марико Ой
  • наличност, Бизнес кореспондент

Популярни игри като World of Warcraft ще се завърнат в Китай това лято, според китайската компания за видеоигри NetEase.

Миналата година NetEase и разработчикът на игри Activision Blizzard прекратиха своето 14-годишно партньорство поради разногласия относно правата върху интелектуалната собственост.

Пробивът накара милиони китайски интернет потребители да се оплачат, че могат да загубят достъп до любимите си игри.

Всички игри са местни издатели и изискват лиценз от китайското правителство, за да работят там.

Предишно несъгласие се превърна в открита вражда, като двете компании се съдиха взаимно.

„Ние сме изключително благодарни за интереса, който китайската общност прояви към Blizzard Games през годините“, каза Джохана Фарис, президент на Blizzard Entertainment. се казва в изявление.

„Фокусирани сме върху това да върнем нашите вселени на играчите в техния най-добър и най-отдадеен вид.“

Други заглавия на Blizzard, които се завръщат в Китай, включват франчайзи Hearthstone, Warcraft, Overwatch, Diablo и StarCraft.

Китай е най-големият пазар за онлайн игри в света, с ръст на вътрешните приходи от 13% до 303 милиарда юана (42 милиарда долара; 33 паунда) в края на миналата година.

NetEase е втората по големина компания за видеоигри в страната по приходи след Tencent.

Microsoft и NetEase заявиха, че са се съгласили да проучат въвеждането на нови заглавия NetEase в конзолите за игри Xbox на Microsoft и другите платформи за игри.

„Връщането на легендарните игри на Blizzard на играчите в Китай демонстрира нашия ангажимент да предоставим повече игри на играчите по целия свят, докато проучваме начини да предоставим повече нови заглавия на Xbox“, каза Бил Спенсър, главен изпълнителен директор на Microsoft Gaming.

Има чести сблъсъци с търсещи печалби бюрократи.

Пекин за първи път се противопостави на игралната индустрия през 2021 г., постановявайки, че на онлайн геймърите под 18-годишна възраст ще бъде разрешено да играят само един час в петък, почивните дни и празниците.

В края на миналата година властите обявиха повече ограничения за ограничаване на покупките на игри, но регулаторът изглежда е отменил по-строгите правила на Китай за борба с „обсебените“ игри.

READ  Tesla се споразумява със семейството на инженер на Apple, който казва, че автопилотът е причинил фатална катастрофа

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *